Project met ambitie
Succesvolle projecten met ambitie
Een klein testje. Wat is er beter om een doelgroep te bereiken?
- Informeren of inspireren?
- Voorlichten of meedoen?
- Op de hoogte brengen of de dialoog aangaan?
Communicatie is op zijn best als woord en beeld samenwerken. Door de overvloed aan tekst hebben mensen steeds meer behoefte aan beeldmateriaal. Door beelden kunnen mensen snel een beslissing maken of het aangeboden onderwerp interessant voor hen is. Een tekst ondersteund door beeld is ook nog eens makkelijker te onthouden en na te vertellen. Ze hebben immers het plaatje als geheugensteuntje achter de hand.
De visuals van dWZO gaan nog een stapje verder dan de dertien-in-een-dozijn snapshot met je telefoon. Wat te denken van visuals die handelingsperspectief bieden, inspiratie materiaal zijn of aanzetten tot dialoog? met strategische visuals brengen we samen projectcommunicatie van informeren naar inspireren.
Benieuwd hoe dWZO visuals inzet bij de communicatiestrategie?