Visualiseren van dienstverlening

Hydrauvision

‘Kennis en ervaring in beeld.’

Denkwerk

Hydrauvision ontwerp, produceert, plaatst en verhuurt hydraulische systemen in sectoren als offshore, industrie en duurzame energie. Het zware werk. Van oudsher werd er gecommuniceerd (geadverteerd) met indrukwekkende foto’s van boorplatformen, bruggen of schepen. De concurrentie hanteert deze strategie echter ook. Hoe kan je jezelf dan onderscheiden?

Laat zien wat je in huis hebt. Laat het verhaal vertellen door je eigen medewerkers. De medewerkers geven de naam een gezicht. Door middel van interviews brengen we in beeld welke imponerende projecten Hydrauvision heeft mogen realiseren. Elke medewerker is trots op zijn/haar bijdrage aan het eind product. Alle even belangrijk.

Maakwerk

Ter ondersteuning van het verhaal portretteerden we de betrokken medewerkers. Van magazijnmedewerker tot engineer: allemaal vertellen ze over hun passie en trots. Tegelijk kom je van alles te weten over projecten die zijn gerealiseerd, en de kennis en kunde die Hydrauvision in huis heeft. Consequent doorgevoerd in een reeks advertenties, onderstreept met een serie pictogrammen om de afzonderlijke dienstverlening duidelijk in beeld te brengen.