Geef kleur aan transitie

'Geef kleur aan transitie' is een campagne van dWZO die in oktober 2022 is gelanceerd. Met deze campagne willen we de veelkleurige dienstverlening van dWZO in de schijnwerpers zetten.

 

Met 'Geef kleur aan transitie' willen we opdrachtgevers verleiden meer kleur in hun communicatie (richting de werkvloer en andere stakeholders) te brengen. Want bij dWZO geloven we dat een kleurrijke en een visuele manier van communiceren meer nieuwsgierigheid en betrokkenheid zal genereren. Lees dus eigenlijk: meer effect.

 

Jouw organisatie is in beweging

Of het nu gaat om personeelsplanning, duurzame inzetbaarheid of een fusie... Transitie is overal. Communicatie over complexe thema's gaat zoveel doeltreffender (en leuker) in kleur. Jaag de dialoog aan, creëer betrokkenheid en schets handelingsperspectief in full color!

Om jouw verhaal succesvol te implementeren is er een stukje visualisatie nodig. Want zelfs de grootste lettervreter vindt het verfrissend om met treffend beeld een nieuwe boodschap tot zich te nemen. Zo hebben we een online-tool bedacht: de strategische infographic. Geschikt om een visuele eenheid te creëren tussen al jouw projecten.

 

Inhoud

Naast een direct mail bestaat de campagne uit een video met een veelkleurige doorsnede van de samenleving. Een weerspiegeling van een willekeurige organisatie. Want ieder mens heeft zijn eigen achtergrond en talent. Dit is jóuw doelgroep. Communicatie met een bonte doelgroep is misschien niet altijd even makkelijk, maar met kleur en beeld wel een stuk aantrekkelijker.

 

Waar wacht je nog op?

Het is natuurlijk veel toffer om je eigen merkkarakter of strategische infographic in te zetten. Op maat gemaakt om jou verhaal de juiste lading mee te geven en de doelgroep persoonlijk aan te spreken. Zo is er altijd een kleurrijke oplossing te bedenken voor jouw transitie-uitdaging.

 

Wil je weten hoe dat werkt?

Neem contact met ons op voor een vrijblijvende kennismaking.

Meer over onze thema's