Interne campagne

Elopak

‘Duurzame inzetbaarheid onder de aandacht brengen én houden.’

Duurzaam inzetbaar

Elopak werkt samen met de medewerkers aan duurzame inzetbaarheid, onder de paraplu ‘Pak je toekomst!’. Denk aan projecten rondom stoppen met roken, meer bewegen, persoonlijke ontwikkeling en gezonder eten. Ook veilig gedrag op de werkvloer komt aan de orde.

 

Als medewerker heb je eigen verantwoordelijkheid over je waarde in de arbeidsmarkt. Elopak helpt zijn medewerkers daar graag bij. Voor Elopak heeft dWZO de twee virtuele medewerkers Tim en Tony ontwikkeld, die de medewerkers attenderen op de verschillende duurzame inzetbaarheidsthema’s. dWZO zorgt voor de visuele eenheid rond ‘Pak je toekomst!’.  Ze dagen elkaar uit en houden elkaar (lees: de echte medewerkers) een spiegel voor in herkenbare situaties.

Interne campagne

Tim en Tony zijn uniek ontwikkelde figuren die de herkenbare Elopak werkkleding dragen en zich bevinden op de plant en in de kantine van Elopak. In concrete, dagelijkse situaties behandelen ze actuele zaken, en sluiten daarom goed aan bij de concrete situatie op de werkvloer.

 

Zo proberen we de bewustwording van duurzame inzetbaarheid te verhogen. Maak de onderwerpen bespreekbaar zodat mensen hun gedrag aan kunnen passen zonder gezichtsverlies te lijden.

 

Elk kwartaal brainstormt dWZO met de HR-afdeling over de visualisatie van een duurzame inzetbaarheids-thema.

Klanten waar we ook trots op zijn

Covra NV  |  EB Groep  |  Syndus group

Zeelandia  |  UWV/EURES  |  Dethon

Woongoed ZVL  |  Hydrauvision