Projectcommunicatie 'Wij zijn Covra!'

COVRA NV

‘Concretiseren van de beleidsstrategie voor medewerkers’

Tijd nemen, om tijd te winnen
We zijn van start gegaan met een werkvloerverkenning. Door middel van gesprekken met de mensen op de werkvloer krijgen we een goed beeld van het implementatieniveau van de beleidsstrategie.

 

We vragen door want wat betekent bijvoorbeeld ‘Vakmanschap’ of ‘Continuïteit’ voor de individuele medewerker? Die meningen kunnen behoorlijk ver uit elkaar liggen. dWZO helpt het MT met het overbrengen van het verhaal van COVRA. Want de slogan is niet voor niets: Wij zijn COVRA!

Keet & Co

Op basis van de werkvloerverkenning heeft dWZO twee merkkarakters of virtuele medewerkers ontwikkeld: Keet & Co.

 

Keet & Co zijn voorzien van een biografie om zo dicht mogelijk aan te sluiten bij de belevingswereld van de medewerkers. Na de introductieanimatie zijn Keet & Co te zien in interne nieuwsbrieven en cartoons of praatplaten om de teamleiders te ondersteunen en de dialoog aan te gaan over een specifiek thema.

 

Wil je weten hoe visuele projectcommunicatie werkt?

Neem dan gerust contact op!