De toegevoegde waarde van communicatie

Strategie

NW Strategie

Een onafhankelijk adviesdocument voor een succesvolle website

 

Een website is een communicatiemiddel.

Dat is logisch zou je denken. Toch zijn er genoeg websites in de lucht waar niet de bezoeker, de conversie of de omzetverhoging centraal staat. dWZO helpt bedrijven en organisaties met focussen door het in kaart brengen van de doelstelling, structuur en inhoud van de website. dWZO analyseert de organisatie, de doelstellingen en de doelgroepen. En adviseert over de strategie en het beheer. Zo levert dWZO een onafhankelijk adviesdocument. Want één ding is zeker: onvoorbereid een site bouwen kost je dubbel zoveel tijd én geld.

Om de voorbereiding, bouw en afwerking van een website in goede banen te leiden hebben wij het Internet Effect Plan ontwikkeld. Kortgezegd IEP. Een Internet Effect Plan bestaat grofweg uit drie onderdelen:

 

Analyse

Doelgroepenonderzoek is het fundament van het IEP. Het onderzoek voert dWZO als onafhankelijk bureau uit. Het is belangrijk om te weten waar de doelgroep zich bevindt en hoe deze omgaat met internet.

 

Strategie

Welke plaats neemt de website in binnen het geheel van communicatieinspanningen, al dan niet in combinatie met sociale media? Wat is het doel van de website en wat verwachten we ermee te bereiken? Wat gaan we doen met de contentstrategie van de website en de opvolging van de orders die eruit voortkomen?

 

 

 

Wij creëren nieuwe kansen door te luisteren, onderzoeken, inspireren en adviseren. Onze persoonlijke aanpak en inlevingsvermogen zorgen ervoor dat opdrachtgevers zich thuis voelen bij dWZO. Heldere en strategische communicatie, met creativiteit die tot de verbeelding spreekt!

Beheer

Iedereen is het er mee eens dat activiteit op de website gunstig is voor de vindbaarheid. Door cms-systemen kan iedere website-eigenaar zijn site zelf beheren. Dat is handig, maar in de praktijk blijkt dat vaak juist lastig. Er is geen tijd voor of het heeft voor de organisatie geen prioriteit. dWZO begrijpt dit als geen ander! Daarom bekijken we het beheren van de website altijd vanuit de mogelijkheden van de organisatie zelf.

 

Een onderdeel van het beheerplan is ook advies over de promotie van de website. Want als de site klaar is willen we natuurlijk wel zo veel mogelijk relevante bezoekers. Promotie kan via sociale media, maar dWZO heeft veel kennis en ervaring op het gebied van multychannelmedia. Zo krijg je een logisch geheel en een duidelijke boodschap aan de doelgroep.

Strategie, de toegevoegde waarde

 

 

 

 

dWZO geeft advies en stippelt de beste strategie uit; professioneel, scherp en soms anders dan je verwacht. Maar met een frisse, creatieve kijk op uw organisatie.

 

 

 

 

Wil je ook waarde toevoegen aan je communicatie?

Stuur een bericht en maak contact!

 

Mijn naam is:
Bedrijfsnaam:
E-mailadres:*
Telefoon:*
Ik wil meer weten over:
Ik ben geen robot:*
Captcha