De toegevoegde waarde van communicatie

HZ University of Applied Sciences

HZ University of Applied Sciences heeft dWZO gevraagd een infographic te ontwerpen. In deze infographic komen op ludieke wijze 10 typisch Nederlandse kenmerken aan bod.

 

Teaser met extra's

De HZ onderzoekt en informeert continu de studenten over studeren aan de HZ in Zeeland. Dit doet de HZ onder andere met mailings en blogs. Bij ieder blog wordt een extra content-offer geboden waarbij de lezer nog eens extra geïnformeerd wordt. In dit geval is dat een infographic met op maat gemaakte illustraties geworden. De lezer krijgt de infographic niet zomaar te zien, je moet je eerst inschrijven. Zo wordt er gewerkt aan het uitbreiden van het adressenbestand van geïnteresseerden.

 

Jongerencommunicatie met een internationaal blog

Met de infographic wil de HZ University of Applies Sciences aan internationale studenten uitleggen waarom ze beter voor een studie aan de HZ kunnen kiezen, dan voor een studie in andere delen van de wereld.

De infographic wordt gebruikt in het HZ blog voor studentencommunicatie. Verder is de infographic lang en smal ontworpen, zodat die optimaal vertoond wordt op een smartphone.

 

Wat is een infographic?

Een infographic een geschikt middel om op een andere manier je feiten en cijfers in beeld te brengen. Lees hier alles over waarom je infographics zou moeten inzetten bij al je communicatie.

 

Neem contact op met Sophie  0115 689 888 of mail sophie@dewildezeeuw.nl

Het proces

  1. Awareness
  2. Consideration
  3. Decision

 

Wil je ook waarde toevoegen aan je communicatie?

Stuur een bericht en maak contact!

 

Mijn naam is:
Bedrijfsnaam:
E-mailadres:*
Telefoon:*
Ik wil meer weten over:
Ik ben geen robot:*
Captcha