De toegevoegde waarde van communicatie

meer omzet met een campagne

Stel je voor, je wilt meer omzet genereren met je producten, of bijvoorbeeld ouderen voorlichten over het belang van een griepprik? Dan is een campagne de juiste oplossing! Ideaal voor een nieuw product, een gedragsverandering van het personeel, maar ook om je product of bedrijf een flinke commerciële boost te geven!

 

 

Dethon Zeeuws-Vlaanderen campagne


Dethon  |  OR-verkiezingen affiche en kieslijst


Hydrauvision campagne

 

Hydrauvision  |  Advertentiecampagne


Gemeente Hulst campagne

 

 

 

 

 

Gemeente Hulst | Interne campagne 'Hulst op rolletjes met De Kort & Bondig'


Foxkidz Kinderopvang campagne

 

Foxkidz Kinderopvang  |  Advertenties, folder/poster en website


Admiraal De Ruyter Ziekenhuis campagne

 

Admiraal de Ruyter Ziekenhuis  |  Reeks infotorials


Provincie Zeeland campagne

 

Provincie Zeeland  |  WMO event


Oiltanking campagne

 

Oiltanking  |  Arbeidsmarkt communicatie

 

Maar wat houd een campagne eigenlijk in?

Een campagne is een afgebakende periode van communicatie inspanningen om een specifiek doel te bereiken.

 

 

Wat we doen

Wij verzorgen de herkenbaarheid en promotie van je bedrijf of organisatie, waarbij de boodschap aansluiting vindt bij je doelgroep.

Dit doen we met beelden van kwaliteit, illustraties, infographics, identiteit en animatie.

Bram en Sonja Gemeente Terneuzen

Een goede campagne brengt een boodschap over bij een bepaalde doelgroep. Een opvallende campagne trekt gegarandeerd de aandacht van je doelgroepen. dWZO ontwikkelt sterke campagnes. Krachtige concepten die aansluiten bij de identiteit van je organisatie en die doelgroep verleiden. Ludieke acties, evenementen, en advertenties in combinatie met bijvoorbeeld een thema website, online banners, of een Google-adwordscampagne. 



 

Een optimaal resultaat bereik je door het inzetten van offline en online media. Hierdoor bereik je niet alleen een breder publiek, maar ook versterken de afzonderlijke middelen elkaar. 



 

dWZO helpt je bij het ontwikkelen en opzetten van acties die de verkoop stimuleren of je product of dienst extra onder de aandacht brengen. Acties voor nieuwe én bestaande klanten, die inspelen op de actualiteit en opvallen door creativiteit, zoals bijvoorbeeld direct mail acties, een Facebook actie, posters of leuke gadgets.




 

Campagne Zaakgericht werken

De effecten van een campagne:

 

1. Verkoop stimuleren

2. Leads genereren

3. Beïnvloeden van kennis en/of gedrag

4. Naamsbekendheid creëren

5. Een duidelijke brand identiteit opbouwen

6. Een relatie opbouwen met je klanten

7. Een hogere positie in je branche innemen

 

Wil je ook waarde toevoegen aan je communicatie?

Stuur een bericht en maak contact!

 

Mijn naam is:
Bedrijfsnaam:
E-mailadres:*
Telefoon:*
Ik wil meer weten over:
Ik ben geen robot:*
Captcha