De toegevoegde waarde van communicatie

Beurs animatie

Deelnemen aan een beurs is een van de effectiefste manieren voor het werven van nieuwe klanten. Bezoekers genoeg maar deze lopen echter niet zomaar je beursstand binnen.  Hoe zorg je er dan voor dat ze dat wel doen?  

 

Weleens gedacht aan een beursanimatie voor je  stand? Een beeld zegt meer dan duizend woorden, beelden communiceren direct en zijn internationaal.

Het is daarom ook geen verassing dat op de beursvloer vaak van bewegende beelden gebruik wordt gemaakt om een boodschap over te brengen.

 

 

Wek vertrouwen

Wanneer je een duidelijke uitleg biedt laat je zien wat de bedoeling is en dat je over de benodigde kennis  beschikt, zo zorg je voor vertrouwen bij je beurspubliek.                         

De consument koopt namelijk geen producten die hij niet begrijpt, juist door hen te informeren verkoop je het product, een beursanimatie is daarvoor het ideale marketinginstrument!

 

Stopkracht

Het afspelen van een animatie kan bijdragen aan het verassen en interesseren van de bezoekers, dit kan stopkracht teweeg brengen.  In een open stand wekt de animatie niet alleen geïnteresseerden maar vaak ook toeschouwers. Een ideaal moment voor de standmedewerkers om contact te leggen.

Waar letten we op bij het ontwikkelen van een beursanimatie?

Op elk moment inhaken:

We zorgen ervoor dat de kijker op elk willekeurig moment kan inhaken. Wat voorafgaat is niet nodig om wat volgt te begrijpen. Zo kan elke bezoeker inspringen zonder daar bij na te hoeven denken.

 

Houd het objectief:

Leg op een objectieve manier uit hoe je product of dienst werkt. Natuurlijk wil je met je video meer omzet genereren maar een objectieve video zal beter gewaardeerd worden door je doelgroep.

 

Presenteer je informatie op een duidelijke manier:

Het doel van een beursanimatie  is het presenteren van informatie, zorg er dus voor dat je video niet te ludiek wordt, zo blijft de boodschap helder voor je publiek.

 

Kort maar krachtig!:

Je wilt zoveel mogelijk informatie vertellen in je animatie, zorg ervoor dat je alleen de belangrijkste punten eruit filtert en deze vertaald in de beursanimatie. Veel mensen haken af na 60 tot 80 seconden, houd het dus kort maar maak de inhoud krachtig.

 

We ontwikkelen graag samen met jou de animatie waar jij naar zoekt. We plannen een  brainstormsessie waar we samen het concept bedenken, ook maken we een script en zorgen we voor de montage. Tijdens het proces zorgen we voor een aantal contact momenten om je op de hoogte te brengen en overleg met je voeren. Zo komen we tot de beste eindproductie.              

Uiteraard maken we je animatie op verzoek af met bijpassende geluidseffecten.

 

Wil je ook waarde toevoegen aan je communicatie?

Stuur een bericht en maak contact!

 

Mijn naam is:
Bedrijfsnaam:
E-mailadres:*
Telefoon:*
Ik wil meer weten over:
Ik ben geen robot:*
Captcha